دریافت مقاله پژوهشی در زبان پژوهی فرانسه
کاربرد آموزشی ویدیوهای بارگذاری شده از اینترنت جهت کلاس های زبان فرانسه

فرناز ساسانی؛ مرجان فرجاه

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 231-249

https://doi.org/10.22054/rlf.2018.32180.1026

چکیده
  از سالها پیش نیاز استفاده از ابزار چند رسانه ای و حضور تصویر در کلاس های زبان، به ویژه در دانشگاه، احساس می شود. هنگامی که فراگیران زبان به "تصویر در حال حرکت" نگاه می کنند، درک بهتری از معنا دارند، به خصوص به دلیل اینکه تصویر جنبه های فرهنگی جامعه را بهتر انتقال می دهد. علاوه بر این، ویدیو به خوبی واکنش های میان دانش آموزان را تحریک میکند ...  بیشتر